BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 2 April 2011

cmalam my bithday!!!

happy birthday too me,
happy birthday too me, happy birthday to me,,,
happy bitrhday to00 me....
hahahaha
diera da tue...
alaaa, x der la tue cngat bwu 15 ta0n,, blom 51 taon agy... towl x???
erm,, diszz year bezz cngat dpt clebrate nan owunk yg plg diera cyunk,,
firstly my parentzz
secondly my syunkzzz..
sooo sweet present yg dier bgy urw...
ad pic kteowunk.... hahahahax!!
anyw thazz syg...


nie adeq n my father, trima kaceyh abah... cbb blanje mkan KFC...
huhuhhuhu cedap....
4 my fwenzz tanzz 4 you allzz wishes,,, especially t0 my bez fwenzz zatyhariszz!!!
thanz my dear...  wlaupown x der hdiah,, asal koe ad tok tman aq date n ble2 time aq ssh or sng keyh!!!
cyunk koe n 4 my lover...
trime kceyh syunk,, present yg cyg bgy at bby urw sweet cngt... upss KANTOOIII !!!
ad pic kiter lorh!!!
huhu kowunk jgn jelezzz!!! huhuhu

hurm,, cmpai cnie jer kowt.. keyh laaa daaa kowunk!!
nite syunk!!
mmmuuaahh!!!!! miszz u,,,

No comments:

Post a Comment